Sunday, 14 March 2010

不会题

“你啊,朋友比家人重要!”
没有,我把时间都有分配给你们,只是,你们不察觉。

“你啊,朋友叫,你就做,我们叫,你不动。”
我想说,我做得再好,你们也只是会挑剔我的不好。

“你对朋友那么好,他们未必相同的对你。”
你们不了解, 何况我也不期求相同回报。

“每天不在家,我们见你的时间很少。”
我每天都在家,只是你们都躲在房间看电视剧不理我。

“你一点都不重视家庭。”
我可能不是100分的乖女儿,可是你们永远是在我心中第一位。

“又跑出去了,都不跟我们吃晚餐。”
我只想吃好吃的,你们去的地方,我已经吃了几十年。

“你就会跟朋友旅行。”
我没有能力承担那么多人的旅费啊。

“哇,那么有心机弄东西给别人,又不见你弄一个给我。”
送了那么多年的礼物给你们,你们没有一次满意过, 也没有感激过。

“哇,你去的餐厅我们都没去过。”
我带你们去,最后的结果。。。“都不好吃。”

可能在你们的眼中,我就是那么的不好。请你们明白我好吗,请你们不要只记住我的不好,请你们鼓励赞扬我的好,好吗?

7 comments:

jooknun said...

dun like that la~ my parents also rarely say good thing about me.
forgive them, they just jealous us (our frinds)... wahahhahahahahah

ariel said...

在我的眼中:
妳是最好的知道嗎?!!
=)
i lub u~
cheers babe!

cassieandrea said...

ahahahaha tan chieu. no worries. no matter how. family is forever. friends hard to say ahahahahaaa
^^ they love u more than anyone.
i lab u too!

creative hamba said...
This comment has been removed by the author.
creative hamba said...

yeah...i love u all too...
i love my family, i know they love me too but they just like to show their love in different way....=(

felice said...

dun be sad...parents are the same, they dunno how to express their love..

u're one of my most important friends, what u did for me, i really appreciate it and love you are who you are ^^

lulu said...

唉唷...
你找個男友他們就跟你一筆勾消了我跟你講...

yea...i love u...XD

(run!)